Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/ivana/apps/markawards_dev/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: _load_textdomain_just_in_time је позван неправилно. Учитавање превода за домен confera је покренуто прерано. Ово је обично показатељ да неки код у додатку или теми ради прерано. Преводи треба да се учитавају на радњи init или касније. Молимо вас да погледате отклањање грешака у Вордпресу за више података. (Ова порука је додата у издању 6.7.0.) in /home/ivana/apps/markawards_dev/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: _load_textdomain_just_in_time је позван неправилно. Учитавање превода за домен goodlayers-core је покренуто прерано. Ово је обично показатељ да неки код у додатку или теми ради прерано. Преводи треба да се учитавају на радњи init или касније. Молимо вас да погледате отклањање грешака у Вордпресу за више података. (Ова порука је додата у издању 6.7.0.) in /home/ivana/apps/markawards_dev/wp-includes/functions.php on line 6121
Svaki profesionalac treba da se okrene iza sebe i pogleda kakvu je promenu doneo na tržištu! - Mark Awards

Svaki profesionalac treba da se okrene iza sebe i pogleda kakvu je promenu doneo na tržištu!

Sanja Bušić, Marketing Lead South Central Europe and Baltics, PepsiCo

Šta za Vas znači ostaviti trag na tržištu?
Svako ko dolazi u jednu organizaciju treba nešto novo da donese, ali i da ostavi za sobom projekat o kome će se pričati. Svaki profesionalac treba da se okrene iza sebe i pogleda kakvu je promenu doneo na tržištu, koja je nova vrata otvorio i kakav je uticaj ostavio na zaposlene, kupce i krajnje potrošače.

Kako biste ocenili položaj marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama danas? Da li bi oni trebali da budu članovi boarda direktora?
Marketing i komunikacijski stručnjaci dobijaju sve više prostora u kompanijama u kojima posluju, na njima je da taj prostor iskoriste na najbolji način i utiču na razvoj korporacije i poslovne rezultate.