Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/ivana/apps/markawards_dev/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: _load_textdomain_just_in_time је позван неправилно. Учитавање превода за домен confera је покренуто прерано. Ово је обично показатељ да неки код у додатку или теми ради прерано. Преводи треба да се учитавају на радњи init или касније. Молимо вас да погледате отклањање грешака у Вордпресу за више података. (Ова порука је додата у издању 6.7.0.) in /home/ivana/apps/markawards_dev/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: _load_textdomain_just_in_time је позван неправилно. Учитавање превода за домен goodlayers-core је покренуто прерано. Ово је обично показатељ да неки код у додатку или теми ради прерано. Преводи треба да се учитавају на радњи init или касније. Молимо вас да погледате отклањање грешака у Вордпресу за више података. (Ова порука је додата у издању 6.7.0.) in /home/ivana/apps/markawards_dev/wp-includes/functions.php on line 6121
Ostaviti trag na tržištu znači biti prepoznatljiv! - Mark Awards

Ostaviti trag na tržištu znači biti prepoznatljiv!

Milena Mićanović, Direktor za komunikacije i odnose sa javnošću, OTP banka Srbija

Šta za Vas znači ostaviti trag na tržištu?
Za mene to znači biti prepoznatljiv, izdvojiti se od ostalih, biti hrabar da se ide u smeru koji je drugačiji od konkurenata ako pričamo o brendu. Ako govorimo o pojedincu dovoljno je reći nečije ime i da svi znamo o kome se radi, tada znamo da je ostavljen trag na tržištu. To su oni ljudi koji su prosto nezamenljivi.

Kako biste ocenili položaj marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama danas? Da li bi oni trebali da budu članovi boarda direktora?
Apsolutno mislim da bi trebalo. U vreme krize u kojoj živimo proteklih godinu dana se jasno pokazalo koja je snaga i značaj pravovremene komunikacije i marketinških poruka koje se prilagođavaju datim okolnostima u realnom vremenu. Pandemija virusa korona imala je snažan uticaj na svaku industriju, ali poseban efekat ostavila je na svet komunikacija i marketinga, izmenivši ga iz temelja. Komunikacija mora biti direktna, otvorena i pravovremena, da počiva na proverenim informacijama i da prati racionalno preispitane prioritete. Upotrebom novih tehnologija u komunikacijama i promenom strategija, brendovi ostaju bliski svojim korisnicima i na taj način grade još lojalniju bazu klijenata. Uostalom, kako da funkcionišemo bez da komuniciramo? Način razmišljanja i komuniciranja, korporativna kultura i fokus na potrošača čine ono što kompaniju izdvaja, a ne tehnologija. Tehnologija to omogućava, ali nije game changer. Moramo se više posvetiti upravljanju korisničkim iskustvom, optimizaciji digitalnog marketinga i upotrebi veštačke inteligencije.

Zašto je važno da na tržištu imamo nagradu koja se dodeljuje pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, kao što je Mark Awards?
Mislim da je jako važno iz više razloga. Prvo time se podstiče kreativno i hrabro razmišljanje, jer svi mi volimo na kraju dana da budemo potapšani po ramenu. Takođe, time dobijamo priliku da čujemo kakve sjajne stvari rade kolege iz branše, jer u ovo ludački brzo vreme, ne stižemo da promislimo i čujemo tuđa iskustva i time otvorimo vidike za nova iskustva i ideje.