Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/ivana/apps/markawards_dev/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: _load_textdomain_just_in_time је позван неправилно. Учитавање превода за домен confera је покренуто прерано. Ово је обично показатељ да неки код у додатку или теми ради прерано. Преводи треба да се учитавају на радњи init или касније. Молимо вас да погледате отклањање грешака у Вордпресу за више података. (Ова порука је додата у издању 6.7.0.) in /home/ivana/apps/markawards_dev/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: _load_textdomain_just_in_time је позван неправилно. Учитавање превода за домен goodlayers-core је покренуто прерано. Ово је обично показатељ да неки код у додатку или теми ради прерано. Преводи треба да се учитавају на радњи init или касније. Молимо вас да погледате отклањање грешака у Вордпресу за више података. (Ова порука је додата у издању 6.7.0.) in /home/ivana/apps/markawards_dev/wp-includes/functions.php on line 6121
Ostaviti trag na tržištu ne mora uvek da znači masovnu popularnost! - Mark Awards

Ostaviti trag na tržištu ne mora uvek da znači masovnu popularnost!

Maja Bađin Georgijević, Menadžer korporativnih komunikacija, Mlekara Šabac

Šta za Vas znači ostaviti trag na tržištu?
U komunikacijskom smislu, pre svega, znači da ljudi sa kojima komunicirate, kojima se obraćate, bez greške znaju da prepoznaju vašu kompaniju, brend ili da ih vaši proizvodi i ono što stvarate asocira na poruke koje plasirate. Ostaviti trag na tržištu ne mora uvek da znači masovnu popularnost ili astronomske prodaje – jer takvi pokazatelji zavise od mnogo toga, pored marketinga i komunikacija, ali uvek ima veze sa precizno definisanim ciljnim grupama kojima se obraćate, i jasnom i efikasnom komunikacijom koju koristite.

Kako biste ocenili položaj marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama danas? Da li bi oni trebali da budu članovi boarda direktora?
Iskreno, uvek sam smatrala da položaj komunikacijskih stručnjaka treba da bude balans između maksimalne moguće nezavisnosti i idealne saradnje sa ostatkom kompanije, jer odatle proizlazi prava sinergija kreativnosti i objektivnosti koja je neophodna u našem poslu. Mesta u bordu ili odborima smatram da su primarno vezana za sfere profitabilnost i da zbog toga u njima treba da budu zastupljene gotovo isključivo biznis funkcije. Ovo je posebno važno kada se uzme u obzir činjenica da je većina funkcija u bordu vremenski ograničena, posebno u stranim kompanijama gde su mandati u jednoj zemlji oročeni na po par godina – dok su kvalitetne komunikacije pitanje kontinuiteta i konstante. Ljudi koji se bave komunikacijama i marketingom naravno moraju vrlo blisko da sarađuju sa upravnim odborima, generalnim direktorima ili vlasnicima kompanija, ali njihova uloga nadilazi sfere kojima se bavi bilo koji odbor jer su komunikacije i marketing na neki način stvaraoci i čuvari imidža i reputacije bilo koje kompanije i brenda.

Zašto je važno da na tržištu imamo nagradu koja se dodeljuje pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, kao što je Mark Awards?
Nagrade za svaku branšu znače dve stvari – prepoznavanje i od strane kolega i stručnjaka da znate da radite svoj posao i da ste dobri u njemu, a istovremeno su one preporuka i za vas kao pojedinca, ali i za kompaniju u kojoj radite. I jedan i drugi aspekt su veoma važni i uvek dobar motivator u našem poslu.