Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/ivana/apps/markawards_dev/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: _load_textdomain_just_in_time је позван неправилно. Учитавање превода за домен confera је покренуто прерано. Ово је обично показатељ да неки код у додатку или теми ради прерано. Преводи треба да се учитавају на радњи init или касније. Молимо вас да погледате отклањање грешака у Вордпресу за више података. (Ова порука је додата у издању 6.7.0.) in /home/ivana/apps/markawards_dev/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: _load_textdomain_just_in_time је позван неправилно. Учитавање превода за домен goodlayers-core је покренуто прерано. Ово је обично показатељ да неки код у додатку или теми ради прерано. Преводи треба да се учитавају на радњи init или касније. Молимо вас да погледате отклањање грешака у Вордпресу за више података. (Ова порука је додата у издању 6.7.0.) in /home/ivana/apps/markawards_dev/wp-includes/functions.php on line 6121
Marketing stručnjaci nedovoljno su uključeni u strateška planiranja kompanija u kojima rade - Mark Awards

Marketing stručnjaci nedovoljno su uključeni u strateška planiranja kompanija u kojima rade

Svega 47% marketing i komunikacijskih stručnjaka smatra da im je definitivno mesto u top menadžmentu kompanija, a 29% njih odgovorilo je da to mesto zaslužuju delimično, rezultati su istraživanja koje je Marketing mreža sprovela u okviru projekta Mark Awards.

Na pitanje – kako biste ocenili važnost sektora marketinga i komunikacija u vašoj kompaniji – 44% stručnjaka reklo je da je uglavnom važan, dok je 32% ispitanika ocenilo kao veoma važan za poslovanje kompanije u kojoj rade.

Kao razlog nezadovoljavajućeg položaja marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama, ispitanici su najčešće navodili nedovoljno razvijenu svest CEO-a o važnosti marketinga i komunikacija (61%), lošu reputaciju struke generalno (27%), ali i nedovoljno angažnovanje strukovnih udruženja (25%).

Pored toga, istraživanje je pokazalo da je svega 56% marketing i komunikacijskih stručnjaka iz kompanija uključeno u definisanje i redefinisanje misije i vizije, kao i strateško planiranje kompanije u kojoj rade.

Istraživanje je sprovedeno na uzorku od 325 profesionalaca iz kompanija u Srbiji, a koji rade na rukovodećim i seniorskim pozicijama u sektorima marketinga i komunikacija.

Mark Awards priznanje ima za cilj da doprinese poboljšanju položaja marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama, ali i ukaže na njihove potencijale, talente, kreativnost i sposobnost za postizanje vrhunskih poslovnih rezultata i prepoznatljivost brenda.