Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/ivana/apps/markawards_dev/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: _load_textdomain_just_in_time је позван неправилно. Учитавање превода за домен confera је покренуто прерано. Ово је обично показатељ да неки код у додатку или теми ради прерано. Преводи треба да се учитавају на радњи init или касније. Молимо вас да погледате отклањање грешака у Вордпресу за више података. (Ова порука је додата у издању 6.7.0.) in /home/ivana/apps/markawards_dev/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: _load_textdomain_just_in_time је позван неправилно. Учитавање превода за домен goodlayers-core је покренуто прерано. Ово је обично показатељ да неки код у додатку или теми ради прерано. Преводи треба да се учитавају на радњи init или касније. Молимо вас да погледате отклањање грешака у Вордпресу за више података. (Ова порука је додата у издању 6.7.0.) in /home/ivana/apps/markawards_dev/wp-includes/functions.php on line 6121
Marketing je kormilar kompanije! - Mark Awards

Marketing je kormilar kompanije!

Nataša Šarčević, Marketing & Innovation Director, Atlantic Štark

Šta za Vas znači ostaviti trag na tržištu?
Osmisliti proizvod – uslugu – poruku koji trajno upotpunjuju živote više generacija.

Kako biste ocenili položaj marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama danas? Da li bi oni trebali da budu članovi boarda direktora?
Suština je u orijentisanosti kompanije ka otvorenoj komunikaciji sa svojim potrošačima. Smatram da je marketing kormilar kompanije, a svi znamo koliko su uzburkane vode kojima plovimo u današnje vreme. Sa dobrim marketingom, koji pažljivo sluša i ispunjava želje svojih potrošača, te vode postaju okeani mogućnosti, a mogu reći da imam sreće da radim u kompaniji koja razmišlja na taj način. Stvaramo brendove koje ljudi vole i to je naša strategija poslovanja, mislim da to dovoljno govori o samoj organizaciji koja prati suštinu poslovanja.

Zašto je važno da na tržištu imamo nagradu koja se dodeljuje pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, kao što je Mark Awards?
Zato što živimo u vremenu hiperprodukcije pa rezultate i uspehe u jednoj godini vrlo brzo potiskuju novi, trošimo se i jurimo dalje, bez osvrtanja. Mislim da je ovo dobra inicijativa, da napravimo presek, istaknemo i upoznamo ljude koji stoje iza aktivnosti koje svima nama menjaju živote. Uspešni će ući u „istoriju“, a inspirisaćemo mlade da budu još bolji.